INFOLINIA: 17 7170 800

Aktualności

Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka wyróżniony prestiżowym tytułem Najwyższa Jakość Quality International 2025

Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów Sp. z o.o. otrzymał tytuł Laureata Programu Najwyższa Jakość Quality International 2025 oraz Złote Godło QI 2025 w kategorii QI SERVICES. Wyróżnienie przyznano za usługę obsługi samolotów pasażerskich i cargo oraz usługę obsługi pasażerów (ground handling).

Jednogłośna decyzja Kapituły

Kapituła Programu „Najwyższa Jakość Quality International 2025” jednogłośnie zdecydowała o przyznaniu nagrody dla podkarpackiego Portu Lotniczego. Szczególnie wysoko oceniono działania związane z wdrażaniem i promowaniem idei jakości we wszystkich aspektach funkcjonowania lotniska.

Tytuł oraz Certyfikat potwierdzają najwyższe standardy świadczonych usług, a Złote Godło QI stanowi ważny element budowania pozytywnego wizerunku w branży lotniczej.



"Otrzymanie tytułu Laureata oraz Złotego Godła QI w kategorii QI SERVICES jest dla nas potwierdzeniem, że obrany kierunek rozwoju i dbałość o najwyższe standardy obsługi pasażerów oraz operacji lotniczych przynoszą wymierne efekty. To wyróżnienie dowodzi, że Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka konsekwentnie buduje swoją pozycję jako nowoczesne lotnisko, które stawia na jakość usług i profesjonalizm zespołu. Nagroda ta jest również zobowiązaniem do dalszego doskonalenia naszej oferty i spełniania oczekiwań pasażerów oraz partnerów biznesowych" – powiedział Adam Hamryszczak, Prezes Zarządu Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów.


 


Gala w Międzyzdrojach

Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 27 listopada 2025 roku w Międzyzdrojach podczas Gali finałowej Programu QI 2025, połączonej z Europejskim Forum Biznesu 2025. Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli przedsiębiorstw, instytucji publicznych, uczelni i samorządów, które utrzymują najwyższe standardy jakości w swoich dziedzinach.



O Programie Quality International

Program Najwyższa Jakość Quality International obchodzi swoją 19. edycję. Inicjatywa promuje wielowymiarową jakość, honorując podmioty w trzech głównych kategoriach: Produkt, Usługi i System Zarządzania. Program skupia organizacje, które konsekwentnie utrzymują najwyższe standardy jakości w swojej działalności.