INFOLINIA: 17 7170 800

Kodeks Dobrego Postępowania

Kodeks Dobrego Postępowania przy obsłudze osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej podróżujących drogą lotniczą w Porcie Lotniczym „Rzeszów-Jasionka” Sp. z o.o.
 
Celem Kodeksu postępowania przy obsłudze osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej podróżujących drogą lotniczą jest opis standardów obsługi oraz zakresu specjalnej pomocy, jaka ma być zapewniona i udzielona na terenie Portu Lotniczego „Rzeszów-Jasionka” Sp. z o.o., zgodnie z zapisami Rozporządzania WE 1107/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 lipca 2006 r.
 
 

Kodeks Dobrego Postępowania


 

W celu ułatwienia korzystania z serwisu, strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies, korzystając z opcji swojej przeglądarki internetowej. Kliknij zgadzam się, aby informacja ta nie pojawiała się ponownie.

Zgadzam się